Bel ons 7 dagen per week

020 547 06 06
8:00 - 17:30
Terug
Dell 3Y NBD > 5Y NBD - [3 jaar volgende werkdag] > [5 jaar volgende werkdag] - uitgebreide serviceovereenkomst - 5 jaren - ter plaatse

Dell 3Y NBD > 5Y NBD - [3 jaar volgende werkdag] > [5 jaar volgende werkdag] - uitgebreide serviceovereenkomst - 5 jaren - ter plaatse

Item#: SC0000953  |  Model#:  890-10693

Beperkt op voorraad
bel of mail voor de
actuele status Levertijden kunnen varieren door verzendmethode en bestemming.

Bestellingen worden met standaard levering verzonden (voor 16.00 uur besteld en op voorraad? Levering op eerstvolgende werkdag!).

0 Beoordeling | Schrijf een beoordeling

Prijs: € 55,95 Excl. BTW
Prijs: € 67,70 Incl. BTW
Productinformatie
Specificaties
Klantbeoordelingen
Productvragen
Next Business Day (NBD) is hardware support, als er een storing is in het systeem kan de NBD-service van Dell na voltooiing van de support procedures (waaronder een probleemdiagnose service via website of telefoon) een onderhoudstechnicus naar de locatie van de klant sturen en gedurende de serviceperiode service voor onderdelen en arbeid leveren.
Dell ProSupport is een pakket professionele supportservices die zijn ontworpen om de technologie-uitdagingen aan te gaan waarmee u vandaag voor staat. Los hardware- en softwareproblemen snel op, kies uit een reeks uitgebreide supportopties om uw IT-bronnen te beschermen en proactief te maximaliseren. ProSupport is speciaal voor u ontworpen, zodat u meer tijd vrijhoudt voor belangrijkere zaken.
De Next Business Day On-site service is vanaf de datum van aflevering een service waardoor u met een gerust hart kunt werken. Mocht er zich een storing in uw systeem voordoen, dan worden de onderstaande ondersteuningsprocedures uitgevoerd. zoals het telefonisch of via de website vaststellen van het probleem, waarna een technicus van de NBD-service de storing ter plekke komt verhelpen onder de voorwaarden van de garantieperiode ten aanzien van onderdelen en arbeid. Deze service geldt alleen voor Optiplex-, Precision- en Dimension-systemen.


Productkenmerken

  • 30 dagen "Getting Started"-hulp
  • 24 uur per dag en 7 dagen per week een uitgebreide on line ondersteuning
  • Technische telefonische ondersteuning
  • Beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tijdens lokale kantooruren
  • Onderhoud
  • Fysiek
  • Onderdelen en arbeid
  • Voor klanten met Next Business Day Onsite Service bepaalt een Dell technicus tijdens de telefonische probleemvaststelling of een servicetechnicus onsite vereist is ter ondersteuning van een gekwalificeerd incident. Met de Next Business Day Onsite Service komt een technicus doorgaans de volgende werkdag op locatie langs
  • Probleemoplossing, reparatie, onderdelen vervangen, telefonische support, websupport
  • 24x7 telefonische en externe toegang tot deskundige technici
  • Collectieve support voor geselecteerde externe hardware-/softwareleveranciers
  • "Hoe kan ik"-support voor populaire softwaretoepassingen
  • Eén centraal aanspreekpunt voor escalatiebeheer met urgentieniveaus die u zelf kunt aangeven
  • Global Command Centers om kritieke situaties te beheren


Productgegevens

  • 30 dagen "Getting Started"-hulp
    Dell biedt 30 dagen telefonische ondersteuning zonder extra kosten voor optimalisering van de installatie, configuratie en vragen bij gebruiksproblemen binnen de kritieke periode van 30 dagen na aflevering van uw systeem. Dit programma geldt voor in de fabriek geinstalleerde besturingssystemen en toepassingen voor desktops en notebooks.
  • 24 uur per dag en 7 dagen per week een uitgebreide on line ondersteuning
    Op de ondersteuningswebsite van Dell vindt u hulp, informatie over probleemoplossing, diagnostische hulpprogramma's en downloads.
  • Technische telefonische ondersteuning
    Dell ondersteunt alle klanten via de telefoon bij het oplossen van problemen met hardware van Dell en bij besturingssystemen, softwaretoepassingen en stuurprogramma's die door Dell zijn geinstalleerd.
  • Next Business Day On-site service
    Omvat de kosten voor arbeidsloon en de reparatie of vervanging van onderdelen in het systeem. waaronder ook de monitor, het toetsenbord en de muis als deze tegelijk met het systeem en niet afzonderlijk zijn aangeschaft, en nadat het probleem is vastgesteld door de technische ondersteuningsafdeling van Dell.


Product specificaties

ProductbeschrijvingDell 3Y NBD > 5Y NBD - [3 jaar volgende werkdag] > [5 jaar volgende werkdag] - uitgebreide serviceovereenkomst - 5 jaren - ter plaatse
TypeUitgebreide serviceovereenkomst
Onderhoud inbegrepenOnderdelen en werkuren
LocatieTer plaatse
Volledige contractperiode5 jaren
ResponstijdVolgende werkdag
Bereikbaarheid van servicedienst10 uur per dag / 5 dagen per week
Ontworpen voorOptiPlex 7010, 7020

Gemiddelde klantwaardering: (0 Klantbeoordelingen)

Schrijf uw eigen beoordeling

Wees de eerste en stel een vraag!