Bel ons 7 dagen per week

020 547 06 06
8:00 - 17:30
Terug
HPE 6-Hour Call-To-Repair Proactive Care Service Post Warranty - uitgebreide serviceovereenkomst - 1 jaar - ter plaatse

Beweeg over de afbeelding om te zoomen

Beweeg over de afbeelding om te zoomen

HPE 6-Hour Call-To-Repair Proactive Care Service Post Warranty - uitgebreide serviceovereenkomst - 1 jaar - ter plaatse

Item#: 300164860  |  Model#:  U1NH3PE

Uit voorraad leverbaar Levertijden kunnen varieren door verzendmethode en bestemming.

Bestellingen worden met standaard levering verzonden (voor 16.00 uur besteld en op voorraad? Levering op eerstvolgende werkdag!).

0 Beoordeling | Schrijf een beoordeling

Prijs: € 2.704,00 Excl. BTW
Prijs: € 3.271,84 Incl. BTW
Productinformatie
Specificaties
Foto/video gallerij
Klantbeoordelingen
Productvragen
HP Care Pack Support Plus service biedt uitgebreide hardware- en softwareservices die de beschikbaarheid van uw IT-infrastructuur verbeteren.
HP services bieden hogere serviceniveaus en uitbreiding van de garantiedekking - dat geeft u een gerust gevoel omdat uw onderneming altijd operationeel blijft.
HP Care Pack Support Plus service biedt uitgebreide hardware- en softwareservices die de beschikbaarheid van uw IT-infrastructuur verbeteren.
HP Care Pack Services bieden speciale serviceniveaus voor het verlengen en uitbreiden van de fabrieksgarantie van uw hardware met eenvoudig aan te schaffen en gebruiksvriendelijke servicepakketten, waarmee u het maximale rendement haalt uit uw investeringen in hardware en software.


Productkenmerken

  • Accelerated incident resolution from rapid access to trained, solution-orientated resources that manage the case end to end
  • Avoidance of problems caused by an infrastructure that is not at the current revision level
  • Improved performance through regular proactive scans to help ensure that systems are configured consistently with HP best practices
  • Reduction of incidents by anticipating issues through real-time monitoring of the environment and case history trend reporting
  • Increased accountability and personalization through the assignment of an account support team that will provide support planning and reviews
  • Maximize return on IT assets through performance and availability analysis
  • Simplified operations from fully utilizing management software
  • Flexible resourcing through access to skills on demand that can help with peak workload and project requireme


Product specificaties

ProductbeschrijvingHPE 6-Hour Call-To-Repair Proactive Care Service Post Warranty - uitgebreide serviceovereenkomst - 1 jaar - ter plaatse
TypeUitgebreide serviceovereenkomst
Onderhoud inbegrepenOnderdelen en werkuren
LocatieTer plaatse
Volledige contractperiode1 jaar
Reparatietijd6 uur
Bereikbaarheid van servicedienst24 uur per dag / 7 dagen per week
Ontworpen voorProLiant DL380 G7, DL380 G7 Base, DL380 G7 Efficiency, DL380 G7 Entry, DL380 G7 Special Server

Gemiddelde klantwaardering: (0 Klantbeoordelingen)

Schrijf uw eigen beoordeling

Wees de eerste en stel een vraag!