Bel ons 7 dagen per week

020 547 06 06
Terug
Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Defective Media Retention - uitgebreide serviceovereenkomst - 4 jaren - ter plaatse

Beweeg over de afbeelding om te zoomen

Beweeg over de afbeelding om te zoomen

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Defective Media Retention - uitgebreide serviceovereenkomst - 4 jaren - ter plaatse

Item#: 821162  |  Model#:  UE333E

Uit voorraad leverbaar Levertijden kunnen varieren door verzendmethode en bestemming.

Bestellingen worden met standaard levering verzonden (voor 16.00 uur besteld en op voorraad? Levering op eerstvolgende werkdag!).

0 Beoordeling | Schrijf een beoordeling

Prijs: € 58,95 Excl. BTW
Prijs: € 71,33 Incl. BTW

Misco raadt aan

Productinformatie
Specificaties
Foto/video gallerij
Productvragen
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
eCare Pack van HP staat voor electronic Care Pack. Een electronische Care Pack geeft recht op precies dezelfde service als een boxed Care Pack. Maar in plaats van een fysieke Care Pack krijgt uw klant een servicecontract in handen. Voor u heeft dit als voordeel dat u geen voorraad hoeft aan te houden.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
Als er een hardwareprobleem optreedt, wilt u zo snel mogelijk weer aan de slag. Met HP onsite hardwareservice op de volgende werkdag beschikt u snel over de expertise om de uptime van uw product te maximaliseren. Hulp is altijd beschikbaar, in de vorm van hoogwaardige assistentie op afstand of handige 24 x 7 onsite support, zodat u zo snel mogelijk weer aan het werk kunt.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
Als er een hardwareprobleem optreedt, wilt u zo snel mogelijk weer aan de slag. Met HP onsite hardwareservice op de volgende werkdag met Accidental Damage Protection en behoud van defecte media beschikt u snel over de expertise om de uptime van uw product te maximaliseren. Hulp is altijd beschikbaar in de vorm van hoogwaardige remote assistentie of praktische onsite support op de volgende werkdag, zodat u snel weer aan het werk kunt.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.


Productkenmerken

  • Support waarop u kunt rekenen
  • Hulp per telefoon of bij u op locatie
  • Wij zijn er op de volgende werkdag
  • Support waarop u kunt rekenen
  • Hulp per telefoon of bij u op locatie
  • Wij zijn er op de volgende werkdag


Productgegevens

  • Support waarop u kunt rekenen
    Onze deskundige experts en efficiënte service en support maken uw hardware snel weer zo goed als nieuw. Levering van HP Care Pack services door een netwerk van geaccrediteerde partners of een HP technicus waarborgt de best mogelijke service.
  • Hulp per telefoon of bij u op locatie
    Onze supportspecialisten staan altijd klaar om u op de meest geschikte manier te helpen – op afstand, telefonisch of door een bezoek op locatie.
  • Wij zijn er op de volgende werkdag
    Een servicetechnicus, onderdelen en onderhoud komen de eerstvolgende werkdag bij u op locatie. Onze experts staan negen uur per dag, vijf dagen per week voor u klaar.
  • Support waarop u kunt rekenen
    Onze deskundige experts en efficiënte service en support maken uw hardware snel weer zo goed als nieuw.
  • Hulp per telefoon of bij u op locatie
    Onze supportspecialisten staan altijd klaar om u op de meest geschikte manier te helpen – op afstand, telefonisch of door een bezoek op locatie.
  • Wij zijn er op de volgende werkdag
    Een servicetechnicus, onderdelen en onderhoud komen de eerstvolgende werkdag bij u op locatie. Onze experts staan negen uur per dag, vijf dagen per week voor u klaar.


Product specificaties

ProductbeschrijvingElectronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Defective Media Retention - uitgebreide serviceovereenkomst - 4 jaren - ter plaatse
TypeUitgebreide serviceovereenkomst
Onderhoud inbegrepenOnderdelen en werkuren
LocatieTer plaatse
Volledige contractperiode4 jaren
ResponstijdVolgende werkdag
Bereikbaarheid van servicedienst9 uur per dag / 5 dagen per week
Gedekte configuratiesDesktop zonder beeldscherm
Ontworpen voorHP 4000, 60XX, 6200, 63XX, 8200, Elite 8000, Elite 8100, Elite 8300; Business Desktop dc5700, dc5800, dc5850, dc7500, dc7608, dc7800, dc7900, dx7208, dx7300, dx7380, dx7400, dx7408, dx7480, dx7500, dx7510; EliteDesk 800 G1; EliteOne 800 G1; ProDesk 600 G1

Wees de eerste en stel een vraag!