Bel ons 7 dagen per week

020 547 06 06
Terug
Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support - uitgebreide serviceovereenkomst - 1 jaar - ter plaatse

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support - uitgebreide serviceovereenkomst - 1 jaar - ter plaatse

Item#: 816898  |  Model#:  UE378E

Uit voorraad leverbaar Levertijden kunnen varieren door verzendmethode en bestemming.

Bestellingen worden met standaard levering verzonden (voor 16.00 uur besteld en op voorraad? Levering op eerstvolgende werkdag!).

0 Beoordeling | Schrijf een beoordeling

Prijs: € 4,99 Excl. BTW
Prijs: € 6,04 Incl. BTW

Misco raadt aan

Productinformatie
Specificaties
Productvragen
HP Care Pack services bieden hogere serviceniveaus en uitbreiding van de garantiedekking – dat geeft u een gerust gevoel omdat uw onderneming altijd operationeel blijft.
HP Care Pack services bieden hogere serviceniveaus en uitbreiding van de garantiedekking – dat geeft u een gerust gevoel omdat uw onderneming altijd operationeel blijft.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
HP Care Pack services bieden hogere serviceniveaus en uitbreiding van de garantiedekking – dat geeft u een gerust gevoel omdat uw onderneming altijd operationeel blijft.
HP Care Pack Services bieden speciale serviceniveaus voor het verlengen en uitbreiden van de standaard fabrieksgarantie van uw hardware met eenvoudig aan te schaffen en gebruiksvriendelijke servicepakketten, waarmee u het maximale rendement haalt uit uw investeringen in hardware en software. U kunt kiezen uit diverse supportniveaus die voldoen aan de vereisten van uw bedrijf, van eenvoudig tot bedrijfsspecifiek. Op deze manier kunt u de bedrijfskosten in de hand houden.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
Als er een hardwareprobleem optreedt, wilt u zo snel mogelijk weer aan de slag. Met HP onsite hardwareservice op de volgende werkdag met Accidental Damage Protection en behoud van defecte media beschikt u snel over de expertise om de uptime van uw product te maximaliseren. Hulp is altijd beschikbaar in de vorm van hoogwaardige remote assistentie of praktische onsite support op de volgende werkdag, zodat u snel weer aan het werk kunt.
HP Care Pack services bieden hogere serviceniveaus en uitbreiding van de garantiedekking – dat geeft u een gerust gevoel omdat uw onderneming altijd operationeel blijft.


Productkenmerken

  • Als het probleem niet op afstand kan worden opgelost, heeft u 1 jaar recht op onsite reparatie op de volgende werkdag door een door HP gekwalificeerd technicus.
  • Probleemdiagnose en support op afstand
  • Onsite support op de volgende werkdag
  • Mogelijke service niveaus
  • Escalatiebeheer


Product specificaties

ProductbeschrijvingElectronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support - uitgebreide serviceovereenkomst - 1 jaar - ter plaatse
TypeUitgebreide serviceovereenkomst
Onderhoud inbegrepenOnderdelen en werkuren
LocatieTer plaatse
Volledige contractperiode1 jaar
ResponstijdVolgende werkdag
Gedekte configuratiesDesktop zonder beeldscherm
Ontworpen voorHP 20X G1, 250 G3, 255 G2, 260 G1, 260 G2, 280 G1, 28X G2, 63XX; EliteDesk 705 G1, 705 G2, 800 G1, 800 G2; EliteOne 705 G2, 800 G2; Pavilion dv7; Pro 3500 G2, 35XX; ProDesk 400 G2.5, 400 G3, 40X G1, 40X G2, 490 G1, 490 G2, 490 G3, 600 G1, 600 G2; ProOne 400 G1, 400 G2, 600 G1, 600 G2

Wees de eerste en stel een vraag!