Bel ons 7 dagen per week

020 547 06 06
Terug
Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service with Accidental Damage Protection - uitgebreide serviceovereenkomst - 4 jaren - Ophalen en terugbrengen

Beweeg over de afbeelding om te zoomen

Beweeg over de afbeelding om te zoomen

Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service with Accidental Damage Protection - uitgebreide serviceovereenkomst - 4 jaren - Ophalen en terugbrengen

Item#: 865540  |  Model#:  UK723E

Uit voorraad leverbaar Levertijden kunnen varieren door verzendmethode en bestemming.

Bestellingen worden met standaard levering verzonden (voor 16.00 uur besteld en op voorraad? Levering op eerstvolgende werkdag!).

0 Beoordeling | Schrijf een beoordeling

Prijs: € 171,95 Excl. BTW
Prijs: € 208,06 Incl. BTW

Misco raadt aan

Productinformatie
Specificaties
Foto/video gallerij
Productvragen
HP Care Pack services bieden hogere serviceniveaus en uitbreiding van de garantiedekking – dat geeft u een gerust gevoel omdat uw onderneming altijd operationeel blijft.
HP Care Pack services bieden hogere serviceniveaus en uitbreiding van de garantiedekking – dat geeft u een gerust gevoel omdat uw onderneming altijd operationeel blijft.
HP Care Pack services bieden hogere serviceniveaus en uitbreiding van de garantiedekking – dat geeft u een gerust gevoel omdat uw onderneming altijd operationeel blijft.
Deze scherpgeprijsde HP Care Pack biedt een hoogwaardige service voor hardware van deur tot deur. De Care Pack omvat telefonische support; het ophalen van de defecte HP-hardware; reparatie of vervanging door een door HP aangewezen reparatiecentrum; en terugbezorgen van de werkende eenheid bij uw bedrijf.
Accidental Damage Protection (ADP) - biedt naast een dekking op storingen en defecten ook een service voor notebooks bij ongelukken in een b-to-b omgeving op basis van CPU only en haal en breng service binnen 5 werkdagen. Tevens zijn alle reparatiekosten gedekt door het Care Pack (geen verborgen kosten).
HP Care Pack services bieden hogere serviceniveaus en uitbreiding van de garantiedekking – dat geeft u een gerust gevoel omdat uw onderneming altijd operationeel blijft.


Productkenmerken

  • HP biedt een haal- en brengservice met ophalen, reparatie van het defecte product en retourzending van het werkende product.
  • Voor producten in niet-bedrijfskritische omgevingen biedt haal- en brengservice een betrouwbaar, voordelig alternatief voor onsite support.
  • De deskundige technici van HP hebben de tools en middelen om uw apparatuur vakkundig te repareren.
  • Een ongeluk is snel gebeurd. Geen zorgen als er iets met uw pc gebeurt, Accidental Damage Protection dekt ongelukken met gemorst vocht, vallen en stoten en meer.
  • Probleemdiagnose en ondersteuning op afstand
  • Reparatieservices
  • Haalservice door HP
  • Retourzending
  • Dekking binnen standaard kantoortijden
  • Accidental Damage Protection (ADP)


Productgegevens

  • Probleemdiagnose en ondersteuning op afstand
    In samenwerking met specialisten van HP Services kunt u hardwareproblemen opsporen, producten installeren, configureren en instellen, en problemen oplossen.
  • Reparatieservices
    Bij problemen die niet op afstand kunnen worden opgelost, zorgt een door HP bevoegde vertegenwoordiger van een door HP aangewezen reparatiecentrum voor technische ondersteuning van het defecte hardwareproduct, waarbij onderdelen of indien nodig complete eenheden worden gerepareerd of vervangen. Alle benodigde onderdelen en materialen worden gedekt.
  • Haalservice door hp
    Een door HP erkend koeriersbedrijf haalt de defecte apparatuur op bij uw locatie en levert het af bij het door HP aangewezen reparatiecentrum.
  • Retourzending
    Een door HP erkend koeriersbedrijf brengt het gerepareerde of vervangende apparaat terug naar uw locatie. De retourzending neemt gewoonlijk 3 tot 7 dagen in beslag. Versnelde levering is mogelijk tegen bijbetaling.
  • Dekking binnen standaard kantoortijden
    Service is beschikbaar van 08.00 - 17.00 uur van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van algemeen erkende feestdagen.
  • Accidental Damage Protection (ADP)
    biedt naast een dekking op storingen en defecten ook een service voor notebooks bij ongelukken in een b-to-b omgeving op basis van CPU only en haal en breng service binnen 5 werkdagen. Tevens zijn alle reparatiekosten gedekt door het Care Pack (geen verborgen kosten).
  • Kies voor deur-tot-deur service
    HP biedt een haal- en brengservice met ophalen, reparatie van het defecte product en retourzending van het werkende product.
  • Reduceer uw kosten
    Voor producten in niet-bedrijfskritische omgevingen biedt haal- en brengservice een betrouwbaar, voordelig alternatief voor onsite support.
  • Profiteer van hoogwaardige support
    De deskundige technici van HP hebben de tools en middelen om uw apparatuur vakkundig te repareren.
  • Bescherm tegen ongelukken
    Een ongeluk is snel gebeurd. Geen zorgen als er iets met uw pc gebeurt, Accidental Damage Protection dekt ongelukken met gemorst vocht, vallen en stoten en meer.


Product specificaties

ProductbeschrijvingElectronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service with Accidental Damage Protection - uitgebreide serviceovereenkomst - 4 jaren - Ophalen en terugbrengen
TypeUitgebreide serviceovereenkomst
Onderhoud inbegrepenOnderdelen en werkuren
LocatieOphalen en terugbrengen
Volledige contractperiode4 jaren
Bereikbaarheid van servicedienst9 uur per dag / 5 dagen per week
Ontworpen voorHP 215 G1, 3125, 500, 530, 6720s; Mobile Thin Client mt41; ProBook 11 G1, 11 G2, 430 G1, 430 G4, 4330s, 4340s, 440 G1, 440 G4, 450 G0, 450 G1, 450 G3, 4530s, 4540s, 455 G1, 455 G2, 455 G3, 455 G4, 470 G0, 470 G1, 470 G4, 4730s, 4740s; x360 310 G1, 310 G2

Wees de eerste en stel een vraag!