Bel ons 7 dagen per week

020 547 06 06
8:00 - 17:30
Terug
Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Disk Retention - uitgebreide serviceovereenkomst - 5 jaren - ter plaatse

Beweeg over de afbeelding om te zoomen

Beweeg over de afbeelding om te zoomen

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Disk Retention - uitgebreide serviceovereenkomst - 5 jaren - ter plaatse

Item#: 821169  |  Model#:  UE341E

Uit voorraad leverbaar Levertijden kunnen varieren door verzendmethode en bestemming.

Bestellingen worden met standaard levering verzonden (voor 16.00 uur besteld en op voorraad? Levering op eerstvolgende werkdag!).

0 Beoordeling | Schrijf een beoordeling

Prijs: € 404,00 Excl. BTW
Prijs: € 488,84 Incl. BTW

Misco raadt aan

Productinformatie
Specificaties
Foto/video gallerij
Klantbeoordelingen
Productvragen
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
Als er een hardwareprobleem optreedt, wilt u zo snel mogelijk weer aan de slag. Met HP onsite hardwareservice op de volgende werkdag met behoud van defecte media beschikt u snel over de expertise om de uptime van uw product te maximaliseren. Hulp is altijd beschikbaar in de vorm van hoogwaardige remote assistentie of praktische onsite support op de volgende werkdag, zodat u snel weer aan het werk kunt.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
Als er een hardwareprobleem optreedt, wilt u zo snel mogelijk weer aan de slag. Met HP onsite hardwareservice op de volgende werkdag beschikt u snel over de expertise om de uptime van uw product te maximaliseren. Hulp is altijd beschikbaar, in de vorm van hoogwaardige assistentie op afstand of handige 24 x 7 onsite support, zodat u zo snel mogelijk weer aan het werk kunt.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
Als er een hardwareprobleem optreedt, wilt u zo snel mogelijk weer aan de slag. Met HP onsite hardwareservice op de volgende werkdag met Accidental Damage Protection en behoud van defecte media beschikt u snel over de expertise om de uptime van uw product te maximaliseren. Hulp is altijd beschikbaar in de vorm van hoogwaardige remote assistentie of praktische onsite support op de volgende werkdag, zodat u snel weer aan het werk kunt.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
De beschikbaarheid en productiviteit van uw apparatuur gaan omhoog dankzij deze hoogwaardige supportservice voor hardware van HP en bepaalde andere fabrikanten, die zowel onsite als op afstand beschikbaar is. Dit flexibele Care Pack servicepakket omvat desktops, workstations, servers, opslagsystemen, notebookcomputers en laptops, handheld pc's, netwerkonderdelen en apparatuur voor afdrukken en digitale beeldbewerking.


Productkenmerken

  • Uw vaste schijf en kritische data behouden als de schijf beschadigd raakt. Plus onsite reparatie op de volgende werkdag door een door HP gekwalificeerd technicus als het probleem niet op afstand kan worden opgelost.
  • Een servicetechnicus, onderdelen en onderhoud komen de eerstvolgende werkdag bij u op locatie. Onze experts staan negen uur per dag, vijf dagen per week voor u klaar.
  • Onze deskundige experts en efficiënte service en support maken uw hardware snel weer zo goed als nieuw.
  • Onze supportspecialisten staan altijd klaar om u op de meest geschikte manier te helpen – op afstand, telefonisch of door een bezoek op locatie.
  • Meer veiligheid en controle bij problemen met defecte schijven. HP stelt een diagnose, levert een vervangende schijf en laat u de oude schijf behouden.
  • Onze deskundige experts en efficiënte service en support maken uw hardware snel weer zo goed als nieuw
  • Onze supportspecialisten staan altijd klaar om u op de meest geschikte manier te helpen – op afstand, telefonisch of door een bezoek op locatie
  • Een servicetechnicus, onderdelen en onderhoud komen de eerstvolgende werkdag bij u op locatie


Productgegevens

  • Wij zijn er op de volgende werkdag
    Een servicetechnicus, onderdelen en onderhoud komen de eerstvolgende werkdag bij u op locatie. Onze experts staan negen uur per dag, vijf dagen per week voor u klaar.
  • Support waarop u kunt rekenen
    Onze deskundige experts en efficiënte service en support maken uw hardware snel weer zo goed als nieuw.
  • Ontvang hulp per telefoon of bij u op locatie
    Onze supportspecialisten staan altijd klaar om u op de meest geschikte manier te helpen – op afstand, telefonisch of door een bezoek op locatie.
  • Houd controle over uw data
    Meer veiligheid en controle bij problemen met defecte schijven. HP stelt een diagnose, levert een vervangende schijf en laat u de oude schijf behouden.
  • Support waarop u kunt rekenen
    Onze deskundige experts en efficiënte service en support maken uw hardware snel weer zo goed als nieuw.
  • Ontvang hulp per telefoon of op locatie
    Onze supportspecialisten staan altijd klaar om u op de meest geschikte manier te helpen – op afstand, telefonisch of door een bezoek op locatie.
  • Wij zijn er op de volgende werkdag
    Een servicetechnicus, onderdelen en onderhoud komen de eerstvolgende werkdag bij u op locatie. Onze experts staan negen uur per dag, vijf dagen per week voor u klaar.


Product specificaties

ProductbeschrijvingElectronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Disk Retention - uitgebreide serviceovereenkomst - 5 jaren - ter plaatse
TypeUitgebreide serviceovereenkomst
Onderhoud inbegrepenOnderdelen en werkuren
LocatieTer plaatse
Volledige contractperiode5 jaren
ResponstijdVolgende werkdag
Gedekte configuraties1/1/0 garantie
Ontworpen voorElite x2; EliteBook 1030 G1, 1040 G3, 725 G3, 745 G3, 755 G3, 75X G2, 820 G2, 820 G3, 840 G1, 850 G2; EliteBook Folio 10XX G1, G1; EliteDesk 800 G2; ProBook 11 G2, 64X G1, 64X G2, 65X G2; RP9 G1 Retail System; Spectre Pro 13 G1, x360 G2; Spectre x360; x2; x360; ZBook 14, 14 G2, 15 G2, Studio G3

Gemiddelde klantwaardering: (0 Klantbeoordelingen)

Schrijf uw eigen beoordeling

Wees de eerste en stel een vraag!