Bel ons 7 dagen per week

020 547 06 06
Terug
Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Disk Retention - uitgebreide serviceovereenkomst - 3 jaren - ter plaatse

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Disk Retention - uitgebreide serviceovereenkomst - 3 jaren - ter plaatse

Item#: 821164  |  Model#:  UE335E

Uit voorraad leverbaar Levertijden kunnen varieren door verzendmethode en bestemming.

Bestellingen worden met standaard levering verzonden (voor 16.00 uur besteld en op voorraad? Levering op eerstvolgende werkdag!).

0 Beoordeling | Schrijf een beoordeling

Prijs: € 134,95 Excl. BTW
Prijs: € 163,29 Incl. BTW

Misco raadt aan

Productinformatie
Specificaties
Productvragen
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
Als er een hardwareprobleem optreedt, wilt u zo snel mogelijk weer aan de slag. Met HP onsite hardwareservice op de volgende werkdag beschikt u snel over de expertise om de uptime van uw product te maximaliseren. Hulp is altijd beschikbaar, in de vorm van hoogwaardige assistentie op afstand of handige 24 x 7 onsite support, zodat u zo snel mogelijk weer aan het werk kunt.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
Als er een hardwareprobleem optreedt, wilt u zo snel mogelijk weer aan de slag. Met HP onsite hardwareservice op de volgende werkdag met Accidental Damage Protection en behoud van defecte media beschikt u snel over de expertise om de uptime van uw product te maximaliseren. Hulp is altijd beschikbaar in de vorm van hoogwaardige remote assistentie of praktische onsite support op de volgende werkdag, zodat u snel weer aan het werk kunt.
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware en stelt u in staat de uptime van producten te verbeteren. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Serviceniveau-opties met call-to-repair tijden biedt IT-beheerders hulp van supportspecialisten die snel beginnen met het oplossen van systeemproblemen om te zorgen dat de hardware binnen een aangegeven tijd weer operationeel is.
De beschikbaarheid en productiviteit van uw apparatuur gaan omhoog dankzij deze hoogwaardige supportservice voor hardware van HP en bepaalde andere fabrikanten, die zowel onsite als op afstand beschikbaar is. Dit flexibele Care Pack servicepakket omvat desktops, workstations, servers, opslagsystemen, notebookcomputers en laptops, handheld pc's, netwerkonderdelen en apparatuur voor afdrukken en digitale beeldbewerking.


Productkenmerken

  • Support waarop u kunt rekenen
  • Hulp per telefoon of bij u op locatie
  • Wij zijn er op de volgende werkdag
  • Onze deskundige experts en efficiënte service en support maken uw hardware snel weer zo goed als nieuw
  • Onze supportspecialisten staan altijd klaar om u op de meest geschikte manier te helpen – op afstand, telefonisch of door een bezoek op locatie
  • Een servicetechnicus, onderdelen en onderhoud komen de eerstvolgende werkdag bij u op locatie


Productgegevens

  • Support waarop u kunt rekenen
    Onze deskundige experts en efficiënte service en support maken uw hardware snel weer zo goed als nieuw. Levering van HP Care Pack services door een netwerk van geaccrediteerde partners of een HP technicus waarborgt de best mogelijke service.
  • Hulp per telefoon of bij u op locatie
    Onze supportspecialisten staan altijd klaar om u op de meest geschikte manier te helpen – op afstand, telefonisch of door een bezoek op locatie.
  • Wij zijn er op de volgende werkdag
    Een servicetechnicus, onderdelen en onderhoud komen de eerstvolgende werkdag bij u op locatie. Onze experts staan negen uur per dag, vijf dagen per week voor u klaar.
  • Support waarop u kunt rekenen
    Onze deskundige experts en efficiënte service en support maken uw hardware snel weer zo goed als nieuw.
  • Ontvang hulp per telefoon of op locatie
    Onze supportspecialisten staan altijd klaar om u op de meest geschikte manier te helpen – op afstand, telefonisch of door een bezoek op locatie.
  • Wij zijn er op de volgende werkdag
    Een servicetechnicus, onderdelen en onderhoud komen de eerstvolgende werkdag bij u op locatie. Onze experts staan negen uur per dag, vijf dagen per week voor u klaar.


Product specificaties

ProductbeschrijvingElectronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Disk Retention - uitgebreide serviceovereenkomst - 3 jaren - ter plaatse
TypeUitgebreide serviceovereenkomst
Onderhoud inbegrepenOnderdelen en werkuren
LocatieTer plaatse
Volledige contractperiode3 jaren
ResponstijdVolgende werkdag
Gedekte configuraties3/3/0 of 3/3/3 garantie
Ontworpen voorOMEN by HP Pro Mobile Workstation; Elite x2; EliteBook 1030 G1, 1040 G3, 745 G3, 820 G2, 840 G1, 840 G2, 840 G3, 850 G2, 85XX, 87XX; EliteBook Folio 10XX G1, G1; Mobile Thin Client mt41; Omen Pro 15; ProBook 430 G2, 440 G3, 64X G2, 65X G1; ZBook 14 G2, 15 G2, 15 G3, 15u G2, 15u G3, 17 G3, Studio G3

Wees de eerste en stel een vraag!