Misco Cookie Beleid
Wij hebben ons cookie beleid aangepast. Hierin staat wat cookies zijn en hoe wij ze gebruiken. Wilt u meer weten over cookies? Klik dan hier. Door deze boodschap te sluiten, stemt u in met ons gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookie beleid. U kunt cookies ook uitschakelen, echter let wel dat het uitschakelen, verwijderen of niet toestaan van cookies van invloed is op uw web-ervaring.
GA VERDER
Misco.nl - Altijd de beste deals
BEL ONS
020 547 06 06
Status van de bestelling
terug
Wat is de status van mijn bestelling?

Op dit moment is het nog niet mogelijk om online de status van uw bestelling te checken. Wij doen er alles aan om dit in de nabije toekomst toe te voegen aan "Mijn eAccount". Hier zult u dan ook een overzicht van al uw bestellingen en de status ervan kunnen opvragen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling te laat is?

Als u de bestelling niet binnen de indicatieve levertijd ontvangen heeft, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. Heeft u uw bestelling daarna nog steeds niet ontvangen, neem dan a.u.b. contact op met onze klantenservice via tel.: +31(0)20-547 05 00 of e-mail: servicedesk@misco.nl. Als u uw ordernummer bij de hand houdt, kunnen wij u sneller helpen. Door in het vak "orderstatus" rechts op de website uw WNL ordernummer in te typen, kunt u 24 uur per dag de actuele status van uw bestelling bekijken.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Ja zeker! U kunt uw bestelling annuleren door contact met ons op te nemen via sales@misco.nl of tijdens kantooruren via telefoonnummer +31(0)20-547 06 66.

Als uw bestelling al verstuurd is, kunt u het na ontvangst retourneren. Vraag eerst een RAN (Retour Autorisatie Nummer) aan via het RAN formulier voordat u het product retourneert. Vul de verschillende velden zo volledig mogelijk in en selecteer de reden van retour. Binnen 5 werkdagen na het versturen van uw retourverzoek, zal de klantenservice contact met u opnemen. U hoeft het product niet zelf terug te zenden, deze komt de transporteur bij u ophalen! Er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, hoe kan dit?

Waarschijnlijk is na het betalen via iDeal of creditcard uw browser al afgesloten voordat de bestelling was verstuurd. Als u opnieuw inlogt op onze website en dan naar uw winkelmandje gaat, staan uw producten daar normaliter nog steeds in. Bestel deze opnieuw (onderaan de pagina op de bestelknop klikken) en vul in het vak 'Speciale Instructie' in dat u al betaald heeft met iDeal/creditcard, met de betalingsreferentie erbij vermeldt. (De betalingsreferentie staat vermeld op uw afschrift, letter en cijfers door elkaar).

Bij Betaalmethode selecteert u "Betaling Vooraf". Hierna kunt u de order verder afhandelen en versturen. Wij kunnen op deze manier de betaling matchen met uw bestelling en de producten versturen.

Ervaringen

Bijzonder tevreden
Donderdagochtend 23 oktober vroeg bij Misco een externe harde schijf besteld. Vrijdag 24 oktober had TNT Post al bij me aan de deur gestaan. Wat mij...
- Alle ervaringen bekijken
- Nieuwe ervaring inzenden
© Copyright 2014, Misco Nederland BV, Postbus 2106 1180 EC Amstelveen, Nederland. KvK 33.292.847. BTW- nummer NL 805803403B01.
Alle vermelde prijzen (in euro's) zijn excl. verzend- en verpakkingskosten. Alle orders onder Misco's leveringsvoorwaarden. ** Prijs na geld-terug van fabrikant, getoond geld-terugbedrag is incl. BTW.
Beperkingen van toepassing. Klik op INFO voor details. † Dit product is door de fabriek opnieuw gecertificeerd, *Momenteel in voorraad bij onze leverancier.
Gewijzigde omstandigheden voorbehouden, wordt dit product gewoonlijk binnen 1-2 werkdagen afgeleverd. Alle rechten voorbehouden. Fouten en wijzigingen voorbehouden. sales@misco.nl
SVR: VPGS3 INT: False AFF: PB: W CAT: 82 CUST: c368be9e-1f04-4edf-9e7b-a01096040f6d SSID: SL: False D: 1208 L: nl-NL P: 80 B: d6094c6e-da83-42ce-add2-5be43b67c83b VS: IP: 54.225.24.227 S: 4a4f17b1-fbee-477d-99c5-26bc63aac980 US: Anonymous