Misco Cookie Policy
Close
Wij hebben ons cookie beleid aangepast. Hierin staat wat cookies zijn en hoe wij ze gebruiken. Wilt u meer weten over cookies? Klik dan hier. Door deze boodschap te sluiten, stemt u in met ons gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookie beleid. U kunt cookies ook uitschakelen, echter let wel dat het uitschakelen, verwijderen of niet toestaan van cookies van invloed is op uw webervaring.

Bel ons 7 dagen per week

020 547 06 06
Klantenservice

Klantenservice

Status van de bestelling



Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Ja zeker! U kunt uw bestelling annuleren door contact met onze verkoopafdeling op te nemen via sales@misco.nl of tijdens kantooruren via telefoonnummer +31(0)20-547 06 66.

Als uw bestelling al verstuurd is, kunt u het na ontvangst retourneren. Vraag eerst een RAN (Retour Autorisatie Nummer) aan via onze klantenservice. U kunt een mail sturen naar servicedesk@misco.nl, met in het onderwerp Retouraanvraag. U hoeft het product niet zelf terug te zenden, deze komt de transporteur bij u ophalen! Er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren.


Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, hoe kan dit?

Waarschijnlijk is na het betalen via iDeal of creditcard uw browser al afgesloten voordat de bestelling was verstuurd. Als u opnieuw inlogt op onze website en dan naar uw winkelmandje gaat, staan uw producten daar normaliter nog steeds in. Bestel deze opnieuw (onderaan de pagina op de bestelknop klikken) en vul in het vak 'Speciale Instructie' in dat u al betaald heeft met iDeal/creditcard, met de betalingsreferentie erbij vermeldt. (De betalingsreferentie staat vermeld op uw afschrift, letters en cijfers door elkaar).

Bij Betaalmethode selecteert u "Betaling Vooraf". Hierna kunt u de order verder afhandelen en versturen. Wij kunnen op deze manier de betaling matchen met uw bestelling en de producten versturen.