Misco Cookie Policy
Close
Wij hebben ons cookie beleid aangepast. Hierin staat wat cookies zijn en hoe wij ze gebruiken. Wilt u meer weten over cookies? Klik dan hier. Door deze boodschap te sluiten, stemt u in met ons gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookie beleid. U kunt cookies ook uitschakelen, echter let wel dat het uitschakelen, verwijderen of niet toestaan van cookies van invloed is op uw webervaring.

Bel ons 7 dagen per week

020 547 06 06

Snel bestellen

Itemnummer Aantal
Klantenservice

Klantenservice

Retourneren



Tevredenheidsgarantie / Afkoelingsperiode

Uiteraard bieden wij u als klant de beste service en de beste producten. En natuurlijk willen wij niets liever dan dat u een tevreden klant van ons bent. Maar het komt ook wel eens voor dat u achteraf niet geheel tevreden bent over uw aankoop. Geen probleem bij Misco.nl. Wij hanteren een afkoelingsperiode van 14 dagen na aankoop waarin u zich kunt bedenken en de mogelijkheid heeft uw product te retourneren.

Wilt u om wat voor reden dan ook een product retourneren, vraag dan altijd eerst een RAN (Retour Autorisatie Nummer), deze vindt u hier.


Defect of verkeerd product bij ontvangst

Als u er direct na ontvangst achter komt dat u een incompleet, verkeerd of defect product heeft ontvangen dient u binnen 14 werkdagen contact met ons op te nemen en een RAN-formulier in te vullen.

Twijfelt u erover of een product defect is, dan kunt u eerst de stappen doorlopen zoals beschreven bij "Garantie & Defecten".


Defect product binnen garantieperiode

Is uw product defect geraakt, maar heeft u nog recht op garantie? Volg dan het stappenplan zoals beschreven bij "Garantie & Defecten". Als het product binnen de garantieperiode defect gaat, vul dan een RAN-formulier in.


Transportschade

Allereerst is het belangrijk dat u nóóit een beschadigd pakket in ontvangst neemt. Levert de transporteur een beschadigd pakket bij u af, dan kunt u het product weigeren en binnen 36 uur contact opnemen met onze klantenservice
via tel.: +31 (0)20-547 05 00 of e-mail: servicedesk@misco.nl

Neemt u het pakket wél in ontvangst en het product blijkt beschadigd te zijn, ook dan dient u binnen 36 uur contact op te nemen met onze klantenservice voor verdere afhandeling.

TIP: Als u een pakket met schade wél in ontvangst wilt nemen (bijvoorbeeld omdat de schade op het eerste gezicht lijkt mee te vallen, zoals een kleine, ondiepe kras op de doos), dan kunt u op het ontvangstbewijs aangeven dat u het pakket met schade heeft aangenomen. Mocht dan blijken dat het product in het pakket ook beschadigd of defect is, dan kunnen wij uw verzoek sneller afhandelen. Neem ook in dit geval binnen 36 uur contact op met onze klantenservice.