Misco Cookie Beleid
Wij hebben ons cookie beleid aangepast. Hierin staat wat cookies zijn en hoe wij ze gebruiken. Wilt u meer weten over cookies? Klik dan hier. Door deze boodschap te sluiten, stemt u in met ons gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookie beleid. U kunt cookies ook uitschakelen, echter let wel dat het uitschakelen, verwijderen of niet toestaan van cookies van invloed is op uw web-ervaring.
GA VERDER

Bestellen



Mijn account

Als u online wilt bestellen bij Misco Solutions kunt u een account aanmaken, maar dit hoeft niet. U kunt ook als Gast bestellen. Helaas profiteert u dan niet van de voordelen die een account bieden. Zo kunt u als u een account heeft bij Misco Solutions uw bestelgeschiedenis bekijken, bestellijstjes maken. U kunt uw facturen opzoeken en printen en nog veel meer.


Advies en hulp bij bestellen

Heeft u een specifiek product nodig of heeft u een uitdaging in uw IT-netwerk? Neem dan contact op met onze accountmanagers via 020-547 06 06 of via het contactformulier. Wij helpen u graag verder en leggen alles duidelijk uit. U kunt via onze accountmanagers ook grotere orders plaatsen.


Bestelling wijzigen of annuleren

U heeft net een bestelling geplaatst, maar u ziet dat u iets vergeten bent of iets wilt toevoegen. U kunt hiervoor direct contact met ons opnemen. U kunt uw bestelling helaas niet meer wijzigen, maar u kunt het wel (mits dit binnen 2 uur na het plaatsen van de order plaatsvindt) annuleren.


Voorraadstatus

De voorraadstatus wordt genoemd op de productpagina op onze webshop. Wij proberen de voorraadstatus zo goed en duidelijk mogelijk in te lezen. We hopen uiteraard dat we hierin geen fouten maken, maar dat kan natuurlijk gebeuren…

Als onze producten op voorraad zijn heeft u het meestal (als u voor 16:00 uur besteld) de volgende werkdag in huis. Als er geen voorraad is kunt u contact opnemen met een van onze accountmanagers, om te vragen wat de voorraad status is. Soms kunnen we u ook een vervangend product leveren, indien nodig.


Status van je bestelling

We proberen u zo goed mogelijk op de hoogte te houden als u een bestelling heeft geplaatst. U ontvangt dan ook vrijwel direct een order bevestiging en een betalingsbevestiging. Mocht u vragen hebben over de status van uw pakket neem dan contact met ons op.

Heeft u nog geen orderbevestiging ontvangen? Het kan zijn dat u uw browser met hierin het PayPal, creditcard of iDEAL scherm heeft afgesloten alvorens het betalen. De orderbevestiging kan ook in uw spam map terecht gekomen zijn. Is geen van alle het geval? Neem dan contact met ons op.


Wachtwoord vergeten

Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u deze hier resetten.

SVR: HUBU-IVOPAGE06 INT: False AFF: PB: W CAT: 82 CUST: fa84b669-2f17-4713-ad56-278fd8be7d27 SSID: HTMSIS: False D: 1208 L: nl-NL P: 80 B: 9a0dddb7-de6c-4214-87d9-130875a0ca98 VS: IP: 54.162.152.232 S: 280e39c0-9ac9-46e9-bc26-76c7bad5542e US: Anonymous T: B2B SM: False